I
Ewa Klimaszewska
Założycielka Kids Therapy
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Oligofrenopedagog.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na kierunku fizjoterapia. Dodatkowo ukończyła Studia Podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła podczas wielu praktyk klinicznych w szpitalach dziecięcych w Warszawie i Łodzi, ale także podczas kilkuletniej pracy w prywatnych gabinetach oraz Centrum Edukacji, Rehabilitacji i Opieki Helenów na stanowisku fizjoterapeuty oraz terapeuty Integracji Sensorycznej. Obecnie pracuje głównie z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego, dziećmi z niepełnosprawnością oraz wadami postawy. Prywatnie szczęśliwa podwójna mama.
Ukończone kursy:
-
Trójpłaszczyznowa manualna terapia stóp na podstawach neurofizjologicznych wg Barbary Zukunft-Huber
-
PNF Podstawowy
-
PNF w skoliozach
-
Kinesiologytaping
-
Integracja Sensoryczna I i II stopnia PSTIS
-
Terapia Ręki
-
Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
-
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym.
-
Sensory Babies- Master Class Course. Specjalistyczny kurs z zakresu organizacji i integracji sensorycznej u małych dzieci od poczęcia do początku okresu przedszkolnego.
-
Diagnoza i terapia SI małego dziecka- jakościowa ocena rozwoju motorycznego, ocena kliniczna procesów SI, terapia i programy domowe (Fundacja Promyk Słońca)
-
Logosensoryka
-
Pierwsza Pomoc w Pediatrii
Ula Rybaczek
Psycholog, Terapeuta integracji sensorycznej
Z wykształcenia jestem psychologiem, oligofrenopedagogiem oraz terapeutą integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w wielu placówkach – poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach oraz przedszkolach, pracując z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi.
W swojej pracy skupiam się na potrzebach dziecka. Ważne jest dla mnie aby moje zajęcia były angażujące, przebiegały w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze.
Swoją wiedzę nieustannie poszerzam uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach:
-
Terapia Integracji Sensorycznej – kurs I-ego i II-ego stopnia
-
Diagnoza procesów SI – warsztat dla terapeutów
-
MNRI Terapia NeuroTaktylna poziom I
-
Bilateralna Integracja – Program Szkolny
-
Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
-
EEG Biofeedback I-ego stopnia
-
Smyko-Multisensoryka I-ego stopnia
-
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
-
Dziecko wiotkie-z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym - formy pracy terapeutycznej
-
Trening Umiejętności Społecznych
-
Praca terapeutyczna z osobą przejawiającą trudne zachowania w oparciu o SAZ
Ramona Śramkowska
Fizjoterapeuta,
Absolwentka studiów licencjackich Wyższej Szkoły Edukacji i Terapii w Poznaniu na kierunku fizjoterapia.
Ukończyłam również dwuletnie studium masażu na Wielkopolskiej Szkole Medycznej w Poznaniu.
Kontynuuję studia magisterskie na Bydgoskiej Szkole Wyższej.
Doświadczenie z dziećmi zdobywałam podczas praktyk zawodowych oraz w pracy na oddziale dziennej Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Aktin w Inowrocławiu, gdzie prowadziłam indywidualną terapię dzieci ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy.
Cały czas poszerzam swoją wiedzę i doświadczeni podczas kursów:
-PNF podstawowy
-Skolioza okiem osteopaty moduł I
-Skolioza okiem osteopaty moduł II
-Terapia Manualna w ujeciu klinicznym moduł I
-Terapia Manualna w ujeciu klinicznym moduł II
Katarzyna Grabarczyk
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Trener Umiejętności Społecznych
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku psychologia. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne dla nauczycieli oraz dwu stopniowe szkolenie na Terapeutę Integracji Sensorycznej.
Swoje doświadczenie zdobyła w przedszkolach integracyjnych i terapeutycznych, domu dziecka i szkole podstawowej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi neurotypowymi, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zespołem Downa.
Ukończone kursy:
- Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopień
- Trener Umiejętności Społecznych i Kontroli Złości
- Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
- Trener Edukacyjny
- Zastosowanie neuroedukacji w praktyce szkolnej
Adrianna Kołtyś
Logopeda, filolog polski, terapeuta ręki, oligofrenopedagog.
Absolwentka filologii polskiej o specjalności nauczycielskiej z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe o kierunku Oligofrenopedagogika.
Prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Swoją wiedzę i umiejętności poszerza poprzez udział w szkoleniach i konferencjach:
-
Terapia ręki I i II stopnia,
-
Terapia rotacyzmu,
-
Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie,
-
Logopeda nie tylko dla dzieci. Zaburzenia mowy i słuchu u osób dorosłych,
-
Afazja – diagnoza, kształcenie, terapia.